maandag 11 juni 2012

Ding #19


Wie kent 'm niet? LIKE!
Ik gebruik facebook (FB) dagelijks. Via FB hou ik bij wat al mijn vrienden en kennissen zoal doen. En ik reageer op hun activiteiten. Ik post zelf ook regelmatig foto's en berichten. In deze drukke maatschappij is dit een ideaal middel om makkelijk contact te houden. Ik heb de FB-app ook op mijn I phone en kan direct reageren.
Voor mij (en vele anderen) heeft FB mailen vervangen. Ik mail nooit meer, maar communiceer via FB. Als er een etentje gepland moet worden, maak ik via FB een groep aan, en zo plannen we afspraken. Of ik maak een groep aan in mijn What's app via mijn I phone.
Ik denk dat social media voor mijn generatie een gegeven is. Zit je niet op FB, of heb je geen what's app dan moet je 'ouderwets' mailen of bellen! Dat kan echt niet meer! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten